Terapia dzieci ze specyficznymi trudnościami
w uczeniu się matematyki

    Cele szkolenia:
  • zapoznanie z możliwościami pracy z uczniem mającym specyficzne trudności w nauce matematyki
  • omówienie wpływu zaburzeń funkcji poznawczych dziecka na naukę matematyki
  • konstruowanie gier dydaktycznych kształtujących pojęcia matematyczne i wykorzystywanie ich w pracy terapeutycznej
  • rozpoznanie specyficznych i niespecyficznych trudności w nauce matematyki
  • przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej na materiale liczbowym
    Kierowane jest do:
  • nauczycieli nauczania zintegrowanego
  • nauczycieli matematyki ze szkół podstawowych
  • terapeutów pedagogicznych
  • osób zainteresowanych pomocą dziecku w nauce matematyki

Forma zajęć:
wykład interaktywny; warsztaty edukacyjne

    Poruszane zagadnienia:
  • przyczyny specyficznych i niespecyficznych trudności w nauce matematyki
  • terapia matematyczna uczniów mających specyficzne trudności w nauce matematyki
  • konstruowanie gier kształtujących pojęcia matematyczne
  • przygotowanie pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjno-terapeutycznych

Miejsce szkolenia:
Gdańsk / szczegóły zostaną podane po zebraniu grupy /
Czas trwania:
8 godz. dydaktycznych, od godz. 10.00
Liczba uczestników:
maksymalnie 25 osobowe grupy
Informacje o osobie prowadzącej:
Pedagog – specjalista terapii i diagnozy matematyki

Karta Zgłoszeniowa